Πολιτική Επιστροφών
Έχετε τη δυνατότητα να αντικαταστήσετε ή να επιστρέψετε προϊόν που αγοράσατε επειδή:
Έγινε λάθος στο είδος ή την ποσότητα,
Κάναμε λάθος στην τιμή ή στην αποστολή,
Το προϊόν ήταν ελαττωματικό.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση, θα πρέπει απαραιτήτως να επικοινωνήσετε μαζί μας με e-mail στο hello@lexiscollection.gr ή να συμπληρώσετε σχετική φόρμα επιστροφής. Δε δεχόμαστε επιστροφές ειδών χωρίς προηγούμενη ενημέρωση. Θα πρέπει να έχει προηγηθεί καταγραφή της περίπτωσης και καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο επιστροφής.
Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας. Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Εξαιρούνται ελαττωματικά είδη. Πρέπει να μεριμνήσετε ώστε το επιστρεφόμενο είδος να φτάσει σε εμάς ακέραιο. Η ασφαλής συσκευασία του για αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά είναι δική σας ευθύνη.
Για τη διαδικασία επιστροφής ή/ και τυχόν αντικατάσταση προϊόντος ή επιστροφή χρημάτων, συνεννοείστε με τη γραμματεία μας.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή ποσού:
Η επιστροφή ποσού πραγματοποιείτε εντός 5 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή που θα μας ενημερώσετε για την πρόθεσή σας να επιστρέψετε παραγγελία σας και αφού έχουμε παραλάβει το επιστρεφόμενο είδος και έχει ελεγχθεί για την αρτιότητά του.
Το κόστος επιστροφής του προϊόντος επιβαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη.
Το ποσό προς επιστροφή, προκύπτει αφού αφαιρεθεί το αρχικό κόστος αποστολής και αντικαταβολής του προϊόντος, στην περίπτωση που έχει επιλεχτεί ως μέθοδος πληρωμής η αντικαταβολή. Ισχύει για όλες τις αγορές.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το κατάστημα lexiscollection.gr έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβεί μονομερώς σε μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι της απαίτησης του πελάτη.
Σε περίπτωση εμπρόθεσμης ακύρωσης της παραγγελίας, τα χρήματα θα επιστρέφονται ανάλογα με τον τρόπο που ολοκληρώθηκε η συναλλαγή και πραγματοποιήθηκε η πληρωμή. Ειδικότερα οι συναλλαγές με χρήση πιστωτικής θα ακυρώνονται ενώ στην περίπτωση αντικαταβολής θα γίνεται κατάθεση των χρημάτων στο λογαριασμό που θα μας υποδεικνύει ο πελάτης.